×
 x 

Winkelwagen is leeg
Shopping cart
Winkelwagen is leeg

Wat zijn de KvK gegevens van Excellent Cosmetics ?
Wij zijn bij de Kamer van Koophandel in Den Haag ingeschreven met de volgende gegevens:
Bedrijfsnaam: Artvel van Suszek
KvK-nummer: 51757060
Vestigings nr: 000021744173
BTW nr       : NL268767154.B.01

Wat is de juiste volgorde om mijn bestelling af te ronden ?
Als U de gewenste artikelen heeft gevonden en besteld, klik dan op " toonwinkelwagen ".
U komt dan in het administratie gedeelte.
Controleer of de bestelde artikelen juist zijn en vul dan de " factuur aan " gegevens in.
Daarna kiest U " selecteer verzendmethode ", als U dit heeft gedaan ga dan naar " selecteer betaalmethode ".
Vergeet niet om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden, daarna wordt U nogmaals gevraagd om de bestelling te bevestigen.
Als U alle stappen heeft voltooid is de bestelling geplaats en krijgt U hiervan een bevestiging via het door U opgegeven email-adres.

Het minimale bestelbedrag voor CONSUMENTEN  bedraagt € 17,50 per bestelling exclusief eventuele verzendkosten. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden wanneer ik een bestelling plaats ?
U kunt het te betalen bedrag voldoen door middel van onmiddellijk betalen via iDEAL, PayPal, Creditcard, Sofort, Bancontact,Mister Cash. Ook bieden wij de mogelijkheid om te betalen via een vooruitbetaling middels een bankoverschrijving of bij ophalen contante betaling.

Hoeveel verzendkosten betaal ik ?
Er worden verzendkosten in rekening gebracht bij bestellingen onder de € 60,00 incl. Btw. Deze verzendkosten bedragen maximaal € 5,95 voor binnenlandse bestellingen onder de € 45,00. Daar boven zijn de verzendkosten zijn aflopend. Voor buitenlandse bestellingen worden de te betalen portokosten in rekening gebracht. Voor meer informatie zie link verzendkosten.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd ?
Het verzenden van bestellingen vindt plaats na ontvangst van uw betaling. Verzendingen worden verzonden met PostNL. Besteld u op maandag t/m vrijdag voor 15.00 u, dan wordt uw bestelling meestal de volgende dag geleverd.  Niet voorradige artikelen worden nabesteld en gewoonlijk binnen 5 werkdagen verzonden.

Kan ik gebruik maken van PakjeGemak ?
U kunt het pakket laten bezorgen op een postkantoor van Uw keuze en op een dag en tijdstip dat U het beste uitkomt. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. Kies in de winkelwagen voor de optie " Verzenden naar" en klik op " Toevoegen / wijzigen verzendadres " U komt dan in een nieuw scherm. Kies dan voor de optie " Kies hier uw locatie indien u het pakket op een PostNL afleverlocatie wil laten bezorgen" , dan verschijnt er een nieuwe pagina waar U de locatie, de datum en het tijdstip kunt invullen. De gegevens van de door U gekozen PostNL locatie zijn al ingevuld . Alleen Uw naam en telefoonnummer moet U zelf invullen. Met vermelding van Uw telefoonnummer ontvangt U een sms als U het pakket kunt komen afhalen. Neem bij het ophalen van het pakket uw legitimatiebewijs mee en het eventueel ontvangen ophaalbericht.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst ?
Ja, u ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze ontvangt u een betalingsbevestiging.

Waar vind ik de detailhandelsprijzen ?
ZAKELIJKE GEBRUIKERS DIENEN EERST EEN ACCOUNT AAN TE MAKEN
Met vermelding van KvK nr en krijgen na acceptatie de detailhandelsprijzen te zien.
De detailhandelprijzen zijn exclusief btw en eventuele verzendkosten.
Ook voor informatie omtrent de prijzen zijn wij graag bereid U telefonisch te woord te staan.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen ?
Wij streven er natuurlijk naar om alle bestellingen zo snel mogelijk af te leveren. Wanneer u uw bestelling niet binnen een week na ontvangst van uw betaalbevestiging heeft ontvangen en u geen uitverkochtmelding heeft ontvangen, dient u contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen, indien nodig, het voorval gelijk rechtzetten.
Contact opnemen kan op de volgende manieren:
T. +31 (0)6-26072587
E. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Mijn bestelling was niet compleet bij ontvangst. Wat moet ik doen ?
Wanneer u een incomplete bestelling heeft ontvangen en er een artikel ontbreekt, dient u contact op te nemen met onze klantenservice. De situatie wordt dan gelijk uitgezocht en er wordt een nieuw exemplaar naar u toegestuurd.
Contact opnemen kan op de volgende manieren:
T. +31 (0)6-26072587
E. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren ?
De consument heeft het recht om zijn bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De consument heeft na annulering/herroeping nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Bij complete annulering krijgt U het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Meer informatie hierover vindt U in onze algemene voorwaarden. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dient U het "herroepingsrecht formulier" volledig ingevuld te zenden naar ons retouradres. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten. Het herroepingrecht geldt niet voor de kapsalons/groothandels. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Retouradres:
Cremerstraat 143
3195 VA Pernis R.T.
T. +31 (0)6-26072587
E. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


Ik ben een product vergeten te bestellen, hoe kan ik deze bijbestellen ?
Bijbestellen is uiteraard geen probleem, mits er contact met ons is opgenomen. Wij kunnen het product dan toevoegen aan uw bestelling en de verzendkosten op de normale wijze (eenmalig) berekenen.

Wat klanten over ons zeggen